Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2020-033933
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [F2020-005882] F01: Předběžné oznámení
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2014/24/EU

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název a adresa 1

 (uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
Česká zemědělská univerzita v Praze
IČO: 2
60460709
Poštovní adresa:
Kamýcká 129
Obec:
Praha - Suchdol
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
16500
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Mgr. Iva Mádlová
Tel.:
+420 224384068
E-mail:
pravni@czu.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
www.czu.cz
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.czu.cz

I.2) Společné zadávání veřejných zakázek

V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:

I.3) Komunikace

https://zakazky.czu.cz/vz00001345
Další informace lze získat
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
https://zakazky.czu.cz/vz00001345
Úřední název:
IČO: 2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
Adresa profilu zadavatele: (URL)

I.4) Druh veřejného zadavatele

I.5) Hlavní předmět činnosti

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
463
Rekonstrukce a dostavba staré budovy FLD
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem plnění je vybudování přístavby a provedení celkové rekonstrukce staré budovy FLD včetně nové střechy, terénní a sadové úpravy, zpevněné plochy, komunikace a chodníky, napojení nového osvětlení areálu při vzniklé přeložce komunikace, přeložky sítí, přípojky kanalizace, plynovodu, vodovodu elektrického vedení a datové sítě.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota 2
Hodnota bez DPH:
203602023
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
nabídky mohou být předkládány pro
 
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis 1

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
45262600
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
45214400
Doplňkový kód CPV: 1, 2

Hlavní kód CPV: 1
45214300
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ01
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Praha
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění je vybudování přístavby a provedení celkové rekonstrukce staré budovy FLD včetně nové střechy, terénní a sadové úpravy, zpevněné plochy, komunikace a chodníky, napojení nového osvětlení areálu při vzniklé přeložce komunikace, přeložky sítí, přípojky kanalizace, plynovodu, vodovodu elektrického vedení a datové sítě.
II.2.5) Hodnotící kritéria
 
 
Název:
Doba realizace
/ Váha: 1, 2, 20
20
 
Název:
Délka záruční doby
/ Váha: 1, 2, 20
5
 
 
 
Název:
/ Váha: 1, 20
 
 
75
II.2.6) Předpokládaná hodnota 2
Hodnota bez DPH:
203602023
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
 
nebo
Doba trvání v dnech:
800
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
 (kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet: 2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
II.2.11) Informace o opcích
Opce
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:

Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace

III.1) Podmínky účasti

III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Zadavatel požaduje prokázání základní způsobilosti dle § 74 zákona a profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 zákona. Dodavatel prokáže profesní způsobilost dle § 77 odst. 2 zákona, pokud předloží dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, tj.:
i) Provádění staveb, jejich změn a odstraňování
ii) Projektová činnost ve výstavbě.
Zadavatel uzná za doklad o oprávnění k podnikání rovněž doklad o oprávnění k podnikání v oboru (či oborech), který bude výše požadovaným oborům obsahově odpovídat.
c) doklad o tom, že je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky odborná způsobilost jinými právními předpisy vyžadována, tj. osvědčení o odborné způsobilosti odpovědné osoby dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, pro obory:
i) Pozemní stavby,
ii) Technologická zařízení staveb, a
iii) Technika prostředí staveb, specializace technická zařízení,
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Dodavatel předloží roční obrat dosažený dodavatelem v předchozích 3 letech před zahájením zadávacího řízení (tj. r. 2017, 2018 a 2019 popř. ekvivalentní, pokud má dodavatel jiné účetní období než je běžný kalendářní rok). Jestliže dodavatel vznikl později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu v požadované výši za všechny účetní období od svého vzniku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud výše jeho ročního obratu činila nejméně 200 mil. Kč v každém roce.
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Dle § 79 odst. 2 písm. a) zákona:
Dodavatel předloží seznam stavebních prací poskytnutých za posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení včetně osvědčení objednatelů o řádném poskytnutí a dokončení nejvýznamnějších z těchto stavebních prací, z nichž bude patrné splnění níže vymezené úrovně tohoto kvalifikačního předpokladu.

Dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona:
Dodavatel předloží seznam techniků nebo techniků útvarů, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména těch, které zajišťují kontrolu kvality nebo budou provádět stavební práce, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli, a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným stavebním pracím a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou stavební práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Dle § 79 odst. 2 písm. e) zákona:
Dodavatel předloží popis technického vybavení, popis opaření dodavatele k zajištění kvality nebo popis zařízení pro výzkum.

Dle § 79 odst. 2 písm. h) zákona:
Dodavatel předloží opatření v oblasti řízení z hlediska ochrany životního prostředí, která bude dodavatel schopen použít při plnění veřejné zakázky.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů: 2
ad a) Dodavatel splňuje, pokud v posledních 5-ti letech realizoval:
a) výstavbu nebo rekonstrukci objektu spadajícího do kategorie (oboru) budovy občanské výstavby dle ve finančním objemu min. 200 mil. Kč bez DPH, přičemž součástí této stavební práce byly také železobetonové konstrukce v hodnotě alespoň 50 mil Kč bez DPH. Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné takové významné stavební práce;
b) výstavbu nebo rekonstrukci objektu spadajícího do kategorie (oboru) budovy občanské výstavby ve finančním objemu min. 100 mil. Kč bez DPH. Zadavatel požaduje doložení alespoň dvou takových významných stavebních prací;
c) alespoň jedné stavební zakázky (jakékoliv), jejímž předmětem či součástí předmětu byla rekonstrukce či výstavba fyzikálních, chemických, biologických či biotechnologických laboratoří o celkové výměře minimálně 100 m2;
d) alespoň jedné zakázky ve finančním objemu (náklady na realizaci) min. 20 mil. Kč, jejímž předmětem byla dodávka a montáž elektroinstalace.
ad c) a d) Dodavatel splňuje, pokud předloží, že disponuje alespoň těmito osobami s minimálními požadavky: A. Hlavní stavbyvedoucí (1 osoba)
a) Autorizovaný inženýr pro obor pozemní stavby
b) Zkušenosti na pozici stavbyvedoucího (popř. obdobné vedoucí pozici) u alespoň dvou stavebních zakázek, jejímž předmětem byly stavební práce spočívající v rekonstrukci nebo výstavbě objektu spadajícího do kategorie Budovy občanské výstavby, jejichž investiční náklady byly alespoň ve výši 200 mil Kč bez DPH.
c) Ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru stavebnictví
d) Min. 10 let praxe ve stavebním oboru
B. Stavební technik (1 osoba)
a) Autorizace pro obor technologická zařízení staveb
b) Zkušenosti na pozici stavebního technika (popř. obdobné pozici) u alespoň jedné stavební zakázky spočívající v rekonstrukci nebo výstavbě objektu spadajícího do kategorie (oboru) Budovy občanské výstavby, jejichž investiční náklady byly alespoň ve výši 100 mil Kč bez DPH.
c) Ukončené středoškolské vzdělání
d) Min. 5 let praxe ve stavebním oboru
C. Technik odpovědný za provádění prací elektro
a) Autorizace pro obor technika prostředí staveb
b) Zkušenosti na pozici technika odpovědného za realizaci elektro (popř. obdobné pozici) u alespoň dvou (2) stavebních zakázek spočívající v rekonstrukci nebo výstavbě objektu spadajícího do kategorie (oboru) Budovy občanské výstavby, jejichž investiční náklady byly alespoň ve výši 100 mil Kč bez DPH.
c) Ukončené středoškolské vzdělání
d) Min. 5 let praxe v oboru elektro
ad e) Dodavatel splňuje, pokud disponuje certifikáty
a) ČSN EN ISO 9001:2016 (Systém managementu kvality) nebo rovnocenné alespoň pro činnost „Provádění staveb, jejich změn a odstraňování“
b) ČSN EN ISO 18001:2008 (Bezpečnost managementu kvality) nebo rovnocenné alespoň pro činnost „Provádění staveb, jejich změn a odstraňování“
ad h) Dodavatel splňuje, pokud předloží certifikát osvědčující zavedení systému podle norem environmentálního řízení dle ČSN EN ISO 14001:2016 (Environmentální management) nebo rovnocenné pro činnost „Provádění staveb, jejich změn a odstraňování“, a to v souladu se systémem environmentálního řízení a auditu Evropské unie (EMAS) nebo jinými systémy environmentálního řízení uznané.
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách 2

III.2) Podmínky vztahující se k zakázce 2

III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
 (pouze pro zakázky na služby)
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Popis

IV.1.1) Druh řízení
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
 
 
Odůvodnění:
 
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 
 
 
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy: 2
 
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení 2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
2020/S 033-076596
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
29.10.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům 4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast: 1, 5
CS
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
31.03.2021
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
29.10.2020
(dd.mm.rrrr)
 
Místní čas:
09:00
(hh:mm)
Místo:
sídlo zadavatele
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o opakování zakázek

Jde o opakovanou zakázku
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení: 2

VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech

VI.3) Další informace: 2

K zajištění splnění povinností účastníka vyplývajících z jeho účasti v zadávacím řízení je požadována jistota ve výši 4.000.000,- Kč

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou.

Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty.

Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek.

Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení.

Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.

Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy.

Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
http://www.compet.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

25.09.2020
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní
4 pokud jsou tyto informace známy
5 tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6 pokud jsou tyto informace již známy
20 místo váhy lze zadat význam
21 místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět