obsah
|
zápatí
Česká zemědělská univerzita v Praze
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
dynamické nákupní systémy
»
Dynamický nákupní systém na poskytování IT služeb
»
Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Název formuláře
Oznámení o zahájení zadávacího řízení
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2022-037596
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:
[F2023-027114] F03: Oznámení o výsledku zadávacího řízení
[F2022-051899] F03: Oznámení o výsledku zadávacího řízení
Směrnice 2014/24/EU
Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1) Název a adresa
1
(uveďte všechny veřejné zadavatele, kteří odpovídají za toto řízení)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
I.2) Společné zadávání veřejných zakázek
Zakázka zahrnuje společné zadávání zakázek
V případě společného zadávání zakázek, které zahrnuje více zemí - provádí se dle národních pravidel:
Zakázku zadává centrální zadavatel
I.3) Komunikace
Zadávací dokumentace je neomezeným a přímým dálkovým přístupem, a to bezplatně na: (URL)
Zadávací dokumentace je dostupná přímo a zcela bez omezení či poplatků na: (URL)
Další informace lze získat
na výše uvedené adrese
na jiné adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
elektronicky prostřednictvím: (URL)
na výše uvedenou adresu
na následující adrese: (uveďte jinou adresu)
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Elektronická komunikace vyžaduje použití nástrojů a zařízení, které nejsou obecně k dispozici.
Neomezený a plný přímý přístup k těmto nástrojům a zařízením je možný bezplatně na: (URL)
I.4) Druh veřejného zadavatele
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán včetně jejich organizačních složek
Regionální či místní úřad/agentura
Celostátní či federální úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Regionální či místní orgán
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní organizace
Jiný druh:
I.5) Hlavní předmět činnosti
Služby pro širokou veřejnost
Bydlení a občanská vybavenost
Obrana
Sociální služby
Veřejný pořádek a bezpečnost
Rekreace, kultura a náboženství
Životní prostředí
Vzdělávání
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Jiné činnosti:
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.4) Stručný popis:
Předmětem veřejných zakázek je poskytování IT služeb.
II.1.5) Předpokládaná celková hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – celková předpokládaná maximální hodnota za celou dobu trvání rámcové smlouvy nebo dynamického nákupního systému)
II.1.6) Informace o částech zakázky
Zakázka je rozdělena na části
ano
ne
nabídky mohou být předkládány pro
všechny položky
Maximální počet částí:
pouze jednu část
Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu uchazeči:
Veřejný zadavatel si vyhrazuje právo zadávat zakázky kombinující níže uvedené části nebo skupiny částí:
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Praha
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v rámci této kategorie DNS budou služby těchto profesí: o Projektový manažer o Hlavní architekt o Analytik o Hlavní tester Služby poskytované těmito profesemi budou použity pro řízení projektů IKT podle metodiky Prince2. Dále bude projektový manager spolupracovat s hlavním architektem, který bude mít na starosti konsolidaci jednotlivých projektů po technologické stránce, a integraci do prostředí zadavatele. Hlavní architekt bude pracovat podle metodiky TOGAF a Archimate. Veškeré návrhy budou dokumentovány v prostředku Enterprise architect, který vlastní zadavatel. Analytické činnosti budou probíhat zejména v následujících oblastech: • VMware Horizon • Microsoft VDI • VMware Tanzu • LMS (Moodle) • Office 365 • Teams • PowerApps • SharepointOnline • Networking • Personalistika (Magion) • Finance (Magion) • Studijní systém (IS4U) Hlavní tester bude mít za úkol vytvořit metodiku testování, řídit tým testerů, který bude provádět testování aplikací, a koordinovat jej.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Níže uvedená kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
Cena není jediným kritériem zadání a všechna kritéria jsou uvedena pouze v zadávací dokumentaci
II.2.6) Předpokládaná hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
(kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet:
2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
Nabídky musí být podány ve formě elektronických katalogů nebo musí zahrnovat elektronický katalog
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Praha
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v rámci této kategorie DNS budou služby těchto profesí: o Mobile Application Developer o Web Application Developer o Programátor Java o UX Designer o Tester Jedná se o vývoj a testování mobilních aplikací, webových aplikací, backend aplikací provozovaných ve VMware Tanzu. Veškeré zdrojové kódy jsou ukládány do github, který je u zadavatele v prostředí. V rámci této oblasti se jedná zejména o podporu dalšího rozvoje aplikace MyČZU.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Níže uvedená kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
Cena není jediným kritériem zadání a všechna kritéria jsou uvedena pouze v zadávací dokumentaci
II.2.6) Předpokládaná hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
(kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet:
2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
Nabídky musí být podány ve formě elektronických katalogů nebo musí zahrnovat elektronický katalog
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
II.2) Popis
1
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Praha
II.2.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v rámci této kategorie DNS budou služby těchto profesí: o Programátor Power Apps o Programátor Sharepoint Online o UX Designer o Tester Jedná se o vývoj a testování aplikací pro chod v prostředí Office 365. Hlavní důraz je kladen na vývoj aplikací Power Apps. Z pohledu Sharepoint Online se jedná zejména o parametrizaci produktu a vývoj jednoduchých aplikací typu webpart pro umístění do Sharepoint Online. V rámci této oblasti se jedná o zajištění podpory rozvoje intranetu a digitalizace dalších procesů.
II.2.5) Hodnotící kritéria
Níže uvedená kritéria
Kritéria kvality
Název:
/ Váha:
1, 2, 20
Kritéria nákladů
Název:
/ Váha:
1, 20
Cena - Váha:
21
Cena není jediným kritériem zadání a všechna kritéria jsou uvedena pouze v zadávací dokumentaci
II.2.6) Předpokládaná hodnota
2
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv nebo dynamických nákupních systémů – předpokládaná celková maximální hodnota za celou dobu trvání této položky)
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
Tuto zakázku lze obnovit
ano
ne
Uveďte popis obnovení:
II.2.9) Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzvány k účasti v nabídkovém řízení
(kromě otevřených řízení)
Předpokládaný počet zájemců:
nebo
Předpokládaný minimální počet:
/ Maximální počet:
2
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
II.2.10) Informace o variantách
Budou přijímány varianty
ano
ne
II.2.11) Informace o opcích
Opce
ano
ne
Uveďte popis opcí:
II.2.12) Informace o elektronických katalozích
Nabídky musí být podány ve formě elektronických katalogů nebo musí zahrnovat elektronický katalog
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
II.2.14) Další informace:
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1) Podmínky účasti
III.1.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Seznam a stručný popis podmínek:
Zadavatel požaduje prokázání základní způsobilosti dle § 74 a profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 zákona.
III.1.2) Ekonomická a finanční situace
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
III.1.3) Technická a odborná způsobilost
Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
Seznam a stručný popis kritérií výběru:
Kategorie 1, 2 a 3 Dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona: Dodavatel předloží seznam významných služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Kategorie 1 ,2 a 3 Dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona: Dodavatel předloží seznam členů týmu, který se bude podílet na plnění předmětu veřejných zakázek v rámci dané kategorie, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli, a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám v rámci dané kategorie, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby v rámci dané kategorie realizovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
2
Kategorie 1 - Architektura Dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval: • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 1 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby architekta a zároveň i analytiků) v hodnotě min. 5 000 000,- Kč bez DPH, a • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 1 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby architekta a zároveň i analytiků) v hodnotě min. 2 000 000,- Kč bez DPH. Dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud předloží, že pro účely plnění veřejných zakázek v rámci této kategorie disponuje alespoň těmito osobami: A. Projektový manažer (1 osoba) B. Hlavní architekt (1 osoba) C. Analytik (2 osoby) D. Hlavní tester (1 osoba) Minimální požadavky na výše uvedené osoby zde nelze vzhledem k jejich rozsahu uvést, kompletní minimální požadavky jsou proto uvedeny v čl. 5.4 zadávací dokumentace (viz https://zakazky.czu.cz/dns_display_8.html ). Kategorie 2 - Programování interní Dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval: • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 2 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby vývojových prací v oblasti vývoje mobilních aplikací v prostředku React Native) v hodnotě min. 5 000 000,- Kč bez DPH, a • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 2 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby vývojových prací v oblasti vývoje mobilních aplikací v prostředku React Native) v hodnotě min. 2 000 000,- Kč bez DPH. Dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud předloží, že pro účely plnění veřejných zakázek v rámci této kategorie disponuje alespoň těmito osobami: A. Mobile application developer (2 osoby) B. Web application developer (1 osoba) C. Programátor Java (1 osoba) D. UX Designer (1 osoba) E. Tester (1 osoba) Minimální požadavky na výše uvedené osoby zde nelze vzhledem k jejich rozsahu uvést, kompletní minimální požadavky jsou proto uvedeny v čl. 5.4 zadávací dokumentace (viz https://zakazky.czu.cz/dns_display_8.html ). Kategorie 3 - Programování Microsoft Dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval: • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 3 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby vývojových prací v prostředí Microsoft 365, tedy vývoj pro platformu Sharepoint online a PowerApps) v hodnotě min. 5 000 000,- Kč bez DPH, a • 1 významnou službu obdobnou předmětu plnění veřejné zakázky vymezenému pro kategorii 3 DNS v čl. 3.1 této zadávací dokumentace, (tj. služby vývojových prací v prostředí Microsoft 365, tedy vývoj pro platformu Sharepoint online a PowerApps) v hodnotě min. 2 000 000,- Kč bez DPH. Dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona: Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud předloží, že pro účely plnění veřejných zakázek v rámci této kategorie disponuje alespoň těmito osobami: A. Programátor PowerApps (2 osoby) B. Programátor Sharepoint Online (1 osoba) C. UX Designer (1 osoba) D. Tester (1 osoba) Minimální požadavky na výše uvedené osoby zde nelze vzhledem k jejich rozsahu uvést, kompletní minimální požadavky jsou proto uvedeny v čl. 5.4 zadávací dokumentace (viz https://zakazky.czu.cz/dns_display_8.html ).
III.1.5) Informace o vyhrazených zakázkách
2
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám a hospodářským subjektům zaměřeným na sociální a profesní integraci postižených nebo znevýhodněných osob.
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programů chráněných zaměstnání
III.2) Podmínky vztahující se k zakázce
2
III.2.1) Informace o vyhrazení určité profesi
(pouze pro zakázky na služby)
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.2.2) Podmínky realizace zakázky:
III.2.3) Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky
Povinnost uvádět jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané zakázky.
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Popis
IV.1.1) Druh řízení
Otevřené řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Užší řízení
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Jednací řízení s uveřejněním
Zkrácené řízení
Odůvodnění:
Soutěžní dialog
Inovační partnerství
IV.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
Rámcová smlouva s jediným účastníkem
Rámcová smlouva s několika účastníky
Předpokládaný maximální počet účastníků rámcové smlouvy:
2
Toto výběrové řízení spočívá ve zřízení dynamického nákupního systému
Dynamický nákupní systém může být použit dalšími zadavateli
V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
IV.1.4) Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
Použití vícekolového řízení za účelem postupného snižování počtu řešení, o kterých se bude diskutovat, nebo o kterých se bude jednat
IV.1.5) Informace o jednání
(pouze pro jednací řízení)
Veřejný zadavatel si vyhrazuje právo zadat zakázku na základě předběžných nabídek bez jednání
IV.1.6) Informace o elektronické aukci
Bude použita elektronická aukce
Uveďte další informace o elektronické aukci:
IV.1.8) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách
ano
ne
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
2
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
(Jedno z následujících: Předběžné oznámení; Oznámení na profilu zadavatele)
IV.2.2) Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
IV.2.3) Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům
4
Datum:
(dd.mm.rrrr)
IV.2.4) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast:
1, 5
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
CS
AR
BG
BR
CA
CO
CY
DA
DE
EL
EN
ES
ET
EU
FI
FO
FR
FY
GA
GD
GL
HE
HR
HU
HY
IS
IT
JA
KL
KO
KU
LB
LT
LV
ME
MK
MS
MT
NL
NO
OC
PL
PT
RM
RO
SE
SK
SL
SQ
SR
SV
TA
TR
WA
ZH
IV.2.6) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Nabídka musí být platná do:
(dd.mm.rrrr)
nebo
Doba trvání v měsících:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.2.7) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum:
(dd.mm.rrrr)
Místní čas:
(hh:mm)
Místo:
Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1) Informace o opakování zakázek
Jde o opakovanou zakázku
ano
ne
Uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
2
VI.2) Informace o elektronických pracovních postupech
Budou používány elektronické objednávky
Budou přijímány elektronické faktury
Bude použita elektronická platba
VI.3) Další informace:
2
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
20.09.2022
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
4
pokud jsou tyto informace známy
5
tyto informace uveďte, pokud je toto oznámení výzvou k účasti v soutěži
6
pokud jsou tyto informace již známy
20
místo váhy lze zadat význam
21
místo váhy lze zadat význam; pokud je cena jediným kritériem zadání, není nutné váhu uvádět
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Česká zemědělská univerzita v Praze
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software